تعدادی از مشاوران ال گور اعلام کردند وی قصد حضور در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا را ندارد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولیتیکو، با وجود برخی گمانه زنی ها میان دموکراتها در خصوص احتمال حضور "ال گور" در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و رقابت با هیلاری کلینتون، افراد نزدیک به معاون اسبق رئیس جمهور و این نامزد دموکرات اعلام کردند وی قصد چنین اقدامی را ندارد.

در روزهای اخیر نیز برخی مشاوران گور اعلام کردند چیزی در خصوص علاقه وی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا نشنیده اند. سخنگوی ال گور روز پنجشنبه در گفتگو با وبسایت پولیتیکو اعلام کرد: "این مسئله حقیقت ندارد. آل گور تنها روی حل بحران آب و هوا متمرکز شده است. "

پیشتر وبسایت"بازفید نیوز" انتشار خبرهایی در این خصوص را آغاز کرد. گزارشها حاکی از آن بود که حامیان ال گور در خصوص حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا شایعاتی منتشر کرده بودند. این در حالی است که "مایک فلدمن،" مشاور گور در انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 اعلام کرد: "من تاکنون چیزی در خصوص احتمال حضور وی در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا نشنیده ام و اگر مشاوران گور جلسه ای در این خصوص تشکیل دهند و از من دعوت نکنند، این مسئله برای من بسیار توهین آمیز خواهد بود. به نظر من وی قصد حضور در انتخابات آینده آمریکا را ندارد."

"آلبرت گور" مشهور به "ال گور" فعال محیط زیست و سیاستمدار آمریکایی است. وی به عنوان معاون رئیس جمهور آمریکا در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون خدمت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار