زنجان؛

خرید 211 هزار تن گندم در استان زنجان

مدیر عامل شرکت غله زنجان از خرید 211 هزار تن گندم در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رسول منصوری با اعلام اینکه خرید تضمینی گندم کشاورزان در مراکز خرید گندم در تمامی شهرستان های تابعه استان به 211هزار تن رسیده است افزود : با موجودی گندمی که از سال گذشته به سالجاری اضافه گردیده است استان ذخیره گندم سه سال را داراست.

منصوری با اشاره به اینکه بیشترین میزان خرید مربوط به شهرستان خدابنده می باشد اضافه کرد : کارخانجات

آردسازی استان نیز بیشترین میزان گندم امسال را خرید و ذخیره سازی نموده اند و تقریباً تمامی مراکز خرید گندم تکمیل شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان اضافه کرد : پیش بینی تولید گندم استان زنجان طبق اعلام سازمان جهاد کشاورزی 220 هزار تن می باشد که پیش بینی می شود تا پایان ماه این امر محقق شود.

مدیر عامل شرکت غله با اشاره به اینکه 63 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده است گفت : کل مطالبات کشاورزان تا پایان شهریور ماه تسویه می شود.

این مقام مسئول در پایان صحبت های خود به رتبه بندی و کیفیت نان تولیدی استان نیز اشاره کردو گفت : با توجه به بررسی های پژوهشکده غلات کشور استان زنجان در تولید نان تافتون رتبه اول کشور ، در نان بربری رتبه دوم و در نان سنگک رتبه سوم و در نان لواش رتبه هفتم کشوری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: خرید ، گندم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.