شرکت‌های فولادسازی ژاپن علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت و معدن ایران اعلام کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، شرکت‌های فولادسازی ژاپن علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های استخراج معدن ایران و تولید فلزات گرانبها مانند «تیتانیوم» اعلام کردند. رؤسای اجرایی «کوبه فولد،» چهارمین شرکت بزرگ فولادسازی ژاپن و شرکت دولتی «جاگ‌مِک» ژاپن، که در صنایع نفت، گاز و فلزات فعالیت می‌کند، با مقامات ایرانی در تهران دیدار و تمایل خود را برای همکاری در بخش‌های معدن و صنایع معدنی ایران ابراز کردند.

«ساتوشی آساوا،» مدیره پروژه شرکت «جاگ‌مِک»، از آمادگی برای همکاری با شرکت‌های ایرانی در تأمین بودجه پروژه‌های صنایع  فلزات معدنی و بخش انرژی و همچنین انتقال فناوری‌های نوین به آن‌ها خبر داد.

 آساوا و «هیروشی ایشیکاوا» رئیس شرکت «کوبه فولاد» هفته گذشته به همراه هیئت تجاری-اقتصادی از مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی ژاپن به تهران سفر کردند. ریاست این هیئت را «دایشیرو یاماگیوا» وزیر اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن بر عهده داشت. 

این هیئت تجاری با شماری از مقامات و تجار ایرانی از جمله «مهدی کرباسیان» رئیس «سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران» (ایمیدرو) دیدار و گفتگو کردند.  


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار