بازیکن سابق صبای قم و استقلال به تیم دسته یکی ملحق شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی شکوری مدافع تیم‌های استقلال و صبای فم با عقد قراردادی به تیم خانه به خانه ملحق شد.

این بازیکن به دلیل شناختی که از اکبر میثاقیان داشت با این تیم به توافق رسید و سال آینده با پیراهن تیم خانه به خانه در لیگ یک شرکت خواهد کرد . به جز شکوری، دو بازیکن لیگ برتری دیگر هم به این تیم اضافه شدند.

قلعه‌نویی ، بائو را به نساجی فرستاد

میثم بائو پس از بررسی وضعیت تیم ملوان ترجیح داد با این تیم قرارداد امضا نکند و به جمع شاگردان پائول آلوس ملحق شود، البته تیم نساجی از قبل با بائو مذاکراتش را انجام داده بود پس از جدائی قلعه نویی از ملوان وی ترجیح داد با نساجی مازندران قرارداد امضا کند.

مس بدون تماشاگر

به دلیل تخلفات در بازی مس و استقلال خوزستان تیم فوتبال مس دو بازی از همراهی تماشاگران محروم است. درجریان این دیدار هواداران مس تمام صندلی‌های ورزشگاه را آتش زدند و به همین خاطر سازمان لیگ هواداران کرمانی را از تماشای بازی هفته نخست و دوم محروم کرده است .


دستیار مایلی‌کهن سرمربی داماش شد

مجید جهانپور سرمربی سابق استقلال رشت و پیکان رشت و دستیار سابق محمد مایلی‌کهن در مقدماتی جام جهانی به عنوان سرمربی داماش گیلان انتخاب شد . این در حالی است که داماش با چند مربی نظیر علی حنطه مذاکره شده بود.


دروازه‌بان پرسپولیس در پاس

دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس سرانجام موفق شد تیمش را عوض کند و از باشگاه پرسپولیس رضایت نامه بگیرد .همامی فصل آینده درون دروازه تیم پاس همدان در لیگ دسته یک قرار می‌گیرد.


مفتخر، سر انجام سرمربی ایرانجوان شد

سرانجام سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان مشخص شد.

سعید مفتخر به عنوان سرمربی تیم دسته یکی ایرانجوان انتخاب شد و این در حالی است که وی دستیاری غلامرضا دلگرم را رد کرد تا در بوشهر بماند . هرچند این خبر بود که مفتخر چند هفته پیش سرمربی ایرانجوان شده است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار