تیم فوتبال پرسپولیس، بعد از ناکامی در سه هفته نخست لیگ برتر به دنبال جبران دو شکست خود در مقابل ذوب آهن است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای حضور در چهارمین دیدار لیگ پانزدهم آماده می کند، امروز قرار است استراحت کند البته این استراحت شامل حال گلرهای این تیم نمی شود.

طبق صلاحدید کادر فنی، دروازه‌بان‌های پرسپولیس باید امروز هم تمرین کنند تا آماده بازی با ذوب آهن شوند.

همچنین پرسپولیسی‌ها فردا دو جلسه تمرین دارند. آن‌ها صبح تمرین می‌کنند و بعدازظهر در یک دار دوستانه به مصاف امیدهای خود می‌روند.

گفتنی است اوموند بزیک سرمربی تیم ملی امید پرسپولیس است که فردا تیمش مقابل تیم بزرگسالان صف‌آرایی می‌کند.

*** دستیاران برانکو فردا تهران را ترک می‌کنند

ایگور پانادیچ و آندره پانادیچ دو برادر کروات دستیاران برانکو هستند. آن‌ها مجوز اقامت‌شان در تهران تمام شده است. بر این اساس آن‌ها به کرواسی می‌روند تا کارهای اقامت‌شان در تهران را انجام دهند و سپس چهارشنبه به تهران بازمی‌گردند تا در بازی با ذوب آهن روی نیمک سرخ‌پوشان باشند.

*** مصدومیت نوراللهی برطرف شد

پزشکان تیم فوتبال پرسپولیس رفع کامل مصدومیت نوراللهی را تأیید کردند. به هر حال اگر برانکو صلاح بداند در بازی بعدی با ذوب آهن می‌تواند از نوراللهی استفاده کند.

گفتنی است موضوع رفع مصدومیت نوراللهی می‌تواند خبر خوشی برای سرخ‌پوشان باشد چرا که آن‌ها در پست نوراللهی در بازی‌های گذشته مشکل داشتند اما نوراللهی می‌تواند این نقطه ضعف پرسپولیس را پوشش دهد.

*** جدایی رسمی تی‌هومیر از پرسپولیس

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس به طور رسمی از این تیم جدا شد. تی‌هومیر بر سر مسائل مالی با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید و سرانجام اعلام جدایی از این تیم کرد.

طبق شنیده‌ها یک مربی بدنساز کروات که مربی تی‌هومیر بوده به تهران می‌آید تا پس از توافقات نهایی، کارایی را با باشگاه پرسپولیس آغاز کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار