هر چهار نماینده کشورمان به دیدار نهایی مسابقات چهار وزن نخست کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در شهر سالوادور داباهیا برزیل رسیدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،روز نخست مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان در حالی از ساعت 17:30 به وقت تهران در سالن جودوی پان امریکن شهر سالوادور داباهیا برزیل آغاز شد که در پایان دور مقدماتی هر چهار نماینده کشورمان با اقتدار به دیدار نهایی رسیدند.

بر این اساس و در وزن ٥٠ كيلوگرم علي رضا گودرزي پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه ٩ بر ٤ رازميك ميساكيان از ارمنستان را شكست داد. وي در دور سوم ماركو آزارلو از ايتاليا را با نتيجه ده بر صفر مغلوب كرد. گودرزي در مرحله نيمه نهايي مقابل اشرف حسن اف از آذربايجان ٦ بر ٥ به برتري رسيد تا در ديدار فينال به مصاف اسپنسر لي از آمريكا برود. 


در وزن ٦٠ كيلوگرم ايمان صادقي در دور اول سليم كازان از تركيه را با نتيجه ده بر صفر مغلوب كرد. وي در دور دوم در يك ديدار حساس با نتيجه ٢ بر يك حاجي مراد رشيداف از روسيه را شكست داد و در دور سوم آلبرو دسيندو از دومينيكن را ١١ بر صفر شكست داد. وي در مرحله نيمه نهايي مقابل جاهید حسن زادا از آذربایجان با نتیجه ده بر صفر به برتری دست یافت تا در دیدار فینال به مصاف ابراهیم عبدالحمید از مصر برود. 


در وزن ٧٤ كيلوگرم رضا مظفري در اول با نتيجه ده بر صفر اسماعيل اينگن از بلغارستان را برد. وي در دور  دوم سياك باي يوسوپوف از قرقيزستان را ١١ بر صفر مغلوب كرد و در دور سوم نيز با نتيجه ١١ بر صفر رامان چيتادزه از بلاروس را شكست داد. مظفري در مرحله نيمه نهايي مقابل پيتر ناگي از مجارستان ١١ بر صفر به برتري دست يافت و فيناليست شد. حريف وي در ديدار پاياني گادجي نابيف از روسيه است. 

 
در وزن ٩٦ كيلوگرم سيد ايمان حسيني پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل محمد ساداس از تونس با نتيجه ١٤ بر ٤ به برتري دست يافت.، وي در دور سوم مقابل نيشانپرت راند هاوا از كانادا ١١ بر صفر به برتري دست يافت. حسيني در مرحله نيمه نهايي مقابل رابل سينگ از هند با نتيجه ٩ بر ٦ پيروز و راهي ديدار فينال شد.، نورماگمد حاجي اف از آذربايجان حريف نماينده ايران در ديدار پاياني است.


مسابقات چهار وزن دوم و پایانی از عصر شنبه در اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم برگزار می شود که به ترتیب محمد نامجو مطلق، جمال عبادی، مجتبی گلیج و امین طاهری نمایندگان تیم ایران هستند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.