سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت:با توجه به ادامه مسابقات قهرمانی جهان در چهار وزن دوم هنوز خیلی زود است که بخواهیم به قهرمانی فکر کنیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد طلایی درباره عملکرد آزادکاران جوان در پایان روز نخست مسابقات قهرمانی جهان گفت: در ٤ وزن نخست مسابقات توقع من کسب ٢ مدال طلا بود که یکی از آنها محقق نشد.

دارنده مدال طلای جهان افزود: در فینال وزن ٧٤ کیلوگرم برخی مسائل دست به دست هم داد تا طلای مظفری به نقره تبدیل شود؛ آنهم در حالی که او او باید حتما طلایی می‌شد، اما این مهم رخ نداد. بچه ها خوب بودند و روی هم رفته راضی هستم. امیدوارم با وجود قرعه سخت در ٤ وزن دوم همین روند روز اول را ادامه بدهیم و با غیرت و تعصب نتیجه خوبی را بدست آوریم.

طلایی در ارتباط با عملکرد گودرزی نیز گفت: گودرزی وقتی در مسابقات آسیایی باخت و به مقام پنجمی رسید شاید به خودی خود این مسابقات را از دست می‌داد، اما باخت او در آسیا بخاطر مشکل فیزیکی بود و ما با برنامه‌ریزی و تمرینات ویژه‌ای که برای او در نظر گرفتیم وی را برای این مسابقات آماده کردیم و در این مسابقات خوب ظاهر شد و حتی به مدال نقره جهان رسید. البته او ٢ سال دیگر در این رده حضور دارد و این امتیاز ویژه‌ای است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در خصوص کشتی‌های حسینی در ٩٦ کیلو گفت: حسینی از یک وزن بالاتر آمد و این ریسکی که برای کاهش وزن او انجام دادیم جواب داد و مدال نقره جهان به او رسید. البته او لیاقت طلا را هم داشت. من همواره از شاگردانم راضی بودم و همه بچه‌ها زحمت کشیدند و امیدوارم بار دیگر قهرمان جهان شویم، اما کار سختی برای تکرار قهرمانی داریم.

روز نخست مسابقات کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان با شناخت نفرات برتر چهار وزن اول در سالن جودوی پان امریکن شهر سالوادور داباهیا برزیل به پایایان رسید که ایمان صادقی در وزن 60 کیلو گرم صاحب گردن آویز طلا شد و علی رضا گودرزی،رضا مظفری و سید ایمان حسینی به ترتیب در اوزان 50، 74 و 96 کیلو گرم به مدال نقره رسیدند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار