تیم جانبازان و معلولین استان در مسابقات قهرمانی کشور جشنواره فرهنگی، ورزشی مهر رضوی خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تیم جانبازان و معلولین با حضور 23 ورزشکار در قالب تیمهای والیبال نشسته، تنیس روی میز، وزنه برداری و تیر اندازی از بیستم مرداد به مدت پنج روز در مسابقات قهرمانی کشور جشنواره فرهنگی، ورزشی مهر رضوی به میزبانی مشهد حاضر شد.

در بخش والیبال نشسته تیم استان مربیگری و سر مربیگری لیلا بریانیان و سهیلا فیضی مقام سوم تیمی این مسابقات را پس از کرمان و اصفهان کسب کرد .تیمهای گیلان، زنجان، هرمزگان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری نیز به ترتیب مقام های پنجم تا نهم را بدست آوردند.

این مسابقات با حضور 9 تیم و انجام 21 دیدار برگزار شد و از آنجا که هدف از این جشنواره استعداد یابی و کشف نیروهای جدید بود، جدول مسابقات به گونه ای طراحی شد که بیشترین تعداد بازی های ممکن انجام شود.

در بخش تنیس روی میز زکیه خدابنده لو از همدان در کلاس T10 سوم شد.
لازم به ذکر است مسابقات انفرادی نیز 53 نفر در دو کلاس ایستاده و نشسته بود و خراسان رضوی عنوان با احتساب مجموع امتیازات مسابقات تیمی و انفرادی، قهرمانی رقابت های تنیس روی میز بانوان را از آن خود کرد.

در بخش تیر اندازی زهرا نجاتی عارف در کلاس sh1A به مقام دوم دست یافت .همچنین علیرضا بختیاری در بخش وزنه برداری وزن 80 کیلوگرم در بین 22 شرکت کننده مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

شایان ذکر است رقابت های جشنواره فرهنگی، ورزشی مهر رضوی امروز، به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.