سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قعرنشینی در ابتدای لیگ ملاک بررسی عملکرد نیست و این موضوع ارتباطی به ضعف فنی ندارد.

برانکو ایوانکوویچ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: به هر حال ما با یکی، دو برد به رتبه های بالاتری دست پیدا می کنیم و هواداران نباید نگران قعرنشینی تیم محبوبشان باشند. 
 
برانکو در ادامه عنوان کرد: ما بازیهای ابتدایی لیگ را خیلی خوب شروع کردیم اما متاسفانه با بدشانسی و برخی از اوقات مشکلات داوری نتوانستیم به هدف خود دست یابیم. 
 
وی در مورد جلسه‌اش با کمیته  فنی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: من به دعوت اعضای  کمیته فنی در باشگاه حاضر شدم و یکسری توضیحات در مورد نتایج تیم ارائه کردم، خیلی خوشحالم که در این جلسه با افرادی صحبت کردم که همگی فنی بودند و درد تیم و مشکلات  را می دانستند و حرفهای مرا متوجه شدند. 
 
برانکو در ادامه عنوان کرد: به هر حال جلسه خیلی خوبی بود و نتایج خوبی هم به دست آمد امیدوارم در آینده این نتایج به نفع باشگاه باشد. 
 
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه هواداران از تیمشان پیروزی می خواهند، بیان کرد:ما همچنین هدفی داریم و با هواداران همسو هستیم و امیدوارم در روز بازی با ذوب آهن با حمایت جانانه آنها به اولین پیروزی خوب دست یابیم. 
 
برانکو تصریح کرد: خوشحال هستم که هواداران فوتبال را می فهمند و به بازی خوب ما نمره قبولی می دهند به هر حال ما در بازی با ذوب آهن باید خواسته هواداران را اجابت کنیم. 
 
سرمربی پرسپولیس در رابطه با دیدار پیش رو با ذوب آهن گفت: معتقدم ذوب آهن تیم بسیار قدرتمندی است که فوتبال را خوب بازی می کند و ما باید مقابل این تیم با برنامه باشیم همانطور که در مقابل استقلال دیدید، ذوب آهن فوتبال روان و یکدستی را بازی کردو نتیجه هم گرفت. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال تیم ذوب آهن ضعف هایی دارد که باید روی آنها کار کنیم تا به نتیجه برسیم. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار