مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت :دهمین جشنواره سراسری رضوی از فردا 26 مردادماه با حضور 34 اثر از سراسر کشور در استان آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام حنان افزود: در این جشنواره 34 اثر شامل 9 تله فیلم و 25 نماهنگ به رقابت خواهند پرداخت.

وی گفت: بیشترین شرکت کننده در جشنواره به شهر مقدس مشهد با شش تله فیلم و هشت نماهنگ تعلق دارد و استان لرستان نیز در بخش نماهنگ پنج نماینده خواهد داشت.

دبیر دهمین جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی لرستان در ادامه با اشاره به ترکیب هیات داوران جشنواره گفت: در بخش تله فیلم داورای آثار بر عهده ی عبدالله باکیده، اصغر شادروان و ناصر غلامرضایی خواهد بود و در بخش نماهنگ نیز محمد رضا گوهری، مسعود آب پرور و الهه گل محمدی به داوری آثار خواهند پرداخت .

حجت الاسلام حنان افزود: صادق جعفری به عنوان ناظر ، حیدر خلیلی به نمایندگی از رییس سازمان سینمایی کشور و رضا داد دبیر جشنواره فیلم فجر نیز به عنوان میهمان ویژه در جشنواره حضور خواهند داشت.

وی گفت : آیین اختتامیه‌ی جشنواره نیز چهارشنبه 28مرداد ماه در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم اباد برگزار و برترین‌های جشنواره در بخش های مختلف معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.