در احکامی جداگانه از سوی دکتر غلامرضا غلامی مدیر شبکه چهار سیما ، ندا سپانلو و پرویز فارسیجانی به ترتیب به سمت مدیر گروه دانش و مشاور و مدیرگروه طرح و برنامه شبکه چهار سیما منصوب شدند.

به گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز (26 مرداد 94) در احکامی جداگانه از سوی دکتر غلامرضا غلامی"مدیر شبکه چهار سیما"، ندا سپانلو و پرویز فارسیجانی به ترتیب به سمت "مدیر گروه دانش"و "مشاور و مدیرگروه طرح و برنامه" شبکه چهار سیما منصوب شدند.

در حکم سپانلو به ضرورت برنامه ریزی و تلاش مضاعف در جهت ارتقاء سطح کیفی و علمی برنامه های شبکه و لزوم توجه به همکاری با مراکز علمی، پژوهشی و دانشگاه های کشور و همچنین بهره مندی از نظرات و مشارکت نخبگان علمی حوزه های مختلف تاکید شده است. در حکم دکتر فارسیجانی نیز بر ضرورت بهره مندی از صاحب نظران و نخبگان طیف های مختلف علمی و فرهنگی کشور در شورای طرح و برنامه شبکه و ایجاد زمینه های لازم در جهت تولید برنامه های فاخر متناسب با تعریف شبکه تاکید شده است.

همچنین مهندس کاظم میر هاشمی که اکنون در آستانه بازنشستگی است و پیش از این مدیر گروه دانش در شبکه چهار سیما بود، با حکم دکتر غلامی به سمت مشاور مدیر شبکه منصوب شد.

گفتنی است ندا سپانلو دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم اقتصادی و توسعه اقتصادی و برنامه ریزی است. وی که طی سالهای 89 و 90 مسئول طرح و برنامه گروه اجتماعی شبکه دو سیما بوده است از تجربه اجرا، تهیه کنندگی، نویسندگی و پژوهشگری در برنامه های متعدد رادیویی و تلویزیونی برخوردار است. سپانلو همچنین پیشتر مسئول بخش اقتصادی پژوهش معاونت سیاسی بوده و عضویت در شوراهای اقتصادی رسانه ملی، پژوهش اقتصادی معاونت سیما از دیگر فعالیت های گذشته ی وی به شمار می رود. پرویز فارسیجانی نیز دارای مدرک دکترای الهیات از دانشگاه بین المللی علوم اسلامی لندن است. وی که از سابقه تهیه کنندگی در سینما و تلویزیون برخوردار است، پیش از این مسئولیتهای متعددی در رسانه ملی داشته است که از آن جمله می توان به: مدیریت گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما، دبیر شورای معارف سیما، مدیر گروه فرهنگ و معارف شبکه یک، مدیر کل آموزش و پژوهش سیما، موسس و رئیس مرکز رسانه ای پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و ... اشاره کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار