مراسم تکریم مدیر مالی و مشاور اجرایی و مسول دفتر شبکه یک سیما امروز برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در این مراسم که محمد احسانی مدیر شبکه یک، سیدحسین شاکر طاهری ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان، محمد عبدالحسینی معاون ذیحساب و اداره کل امور مالی سازمان، غلامرضا مظاهری مدیرکل برنامه ریزی و امور مالی معاونت سیما و جمعی از مدیران شبکه یک حضور داشتند از زحمات آقای سید مجتبی آل داوود مدیر سابق امور مالی و محسن حاجی مشهدی مشاور اجرایی و مسئول دفتر سابق شبکه یک تقدیر و آقای محمدرضا حسنی فخر بعنوان مدیر جدید امور مالی و آقای سیدمحمد جواد مبینی پور بعنوان مشاور اجرایی و مسئول دفتر جدید شبکه یک سیما معرفی شدند.

در ابتدای این مراسم ذیحساب و مدیرکل امور مالی رسانه ملی ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی،گفت: پیش از این در شبکه ها دو مدیریت امور عمومی و مدیریت مالی وجود داشت اما پس از تغییراتی که در ساختار و شکل مدیریتی سازمان صدا و سیما رخ داد، حوزه های مالی شبکه ها تغییر یافت و مدیریت امور عمومی حذف و به یک مدیریت مستقل با عنوان مدیر مالی تبدیل شد. سیدحسین شاکر طاهری افزود: کار در حوزه مالی سازمان دشوار و سنگین است و در عین رعایت قوانین و مقررات، کار باید با دقت و سرعت پیش برود. خوشبختانه این ترکیب و نظم تاکنون در شبکه یک سیما وجود داشته و ان شاا... این روال با وجود آقای حسنی فخر ادامه پیدا می کند. او در پایان از زحمات آقای آل داوود در دوران تصدی مدیریت امور مالی شبکه یک قدردانی کرد و برای آقای حسنی فخر هم آرزوی موفقیت کرد.

مدیرشبکه یک سیما هم در ادامه این مراسم ضمن تبریک آغاز دهه کرامت تصریح کرد: آقایان آل داوود و حاجی مشهدی در دروران سختی مسئولیت پذیرفته بودند و خوشبختانه از این امتحان رو سفید بیرون آمدند و هر موقعیتی که در آینده برای این عزیزان مقدر می شود آرزوی توفیق و عاقبت به خیری دارم. محمد احسانی افزود: دوستان جدید هم که به مجموعه مدیریتی شبکه یک اضافه شدند به مجموعه سیما آشنا هستند. امیدوارم شبکه یک که به منزله خانواده و شبکه رسمی و عمومی کشور بتواند با کمک همه کارکنانش، اهداف سازمانی را محقق کنند. او در پایان از زحمات دلسوزانه آقای آل داوود و آقای حاجی مشهدی قدردانی و برای آقای حسنی فخر و آقای مبینی پور در مسئولیت های جدید آرزوی توفیق کرد.

گفتنی است پیش از این آقای محمدرضا حسنی فخر مدیریت مالی و امور عمومی شبکه سه سیما و مدیریت مالی شبکه قرآن را بر عهده داشت. در سوابق کاری آقای سید محمدجواد مبینی پور هم مدیریت امور عمومی، رییس دفتر سابق شبکه یک و تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی مشاهده می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار