مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهرداری تهران با خطرناک عنوان کردن وجود واحدهای تولید پوشاک در محدوده شهری گفت: تولیدکنندگان از شهر خارج می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا قدیمی مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهرداری تهران در نشست خبری که امروز در ساختمان صنایع و مشاغل برگزار شد با اشاره به انتقال صنف پوشاک از محدوده شهری به خارج شهر افزود: 10 هزار واحد تولیدی که در 15 رسته و در محدوده بازار و میدان جمهوری فعالیت می کنند از سطح شهر خارج می شوند.

وی با بیان اینکه یک سال و نیم است که شروع به انتخاب شبکه‌های صنفی و صنعتی کرده‌ایم، افزود: با توافقی که با وزارت صنایع و معدن تجارت انجام شد، انگیزه‌ای برای خروج از صنف تولید کنندگان از شهر ایجاد شد.

قدیمی با اشاره به اینکه سراجان مواد اولیه مانند چرم، چسب و تینر را برای تولید کیف و کفش در اختیار دارند و تاکنون در محدوده بازار آتش سوزی‌های بسیاری صورت گرفته، یادآور شد: امیدواریم به زودی بتوانیم علاوه بر این سراجان، مغازه‌های تفت آجیل و نبات ریزان را که در بافت مرکزی واقع شده‌اند نیز از شهر خارج کنیم.

مدیر عامل شرکت صنایع و مشاغل شهرداری تهران با تاکید بر اینکه بسیاری از کارگاه‌های تفت آجیل به دلیل ناایمن و غیر بهداشتی بودن تعطیل شده‌اند، گفت: ما مانع کسب و کار این کارگاه‌ها نمی‌شویم و فقط باید بر اساس صلاحدید از شهر خارج شوند.

وی با بیان اینکه اوراق کنندگان اتومبیل که شامل 11 گاراژ هستند نیز از شهر خارج می‌شوند، تصریح کرد: ما مجموعه ثامن الحجج را که 22 هکتار است به این اوراق کنندگان اختصاص داده‌ و گروه اول که شامل 300 واحد است در آذرماه و گروه دوم در بهمن ماه و آخرین گروه نیز تا پایان سال به این مکان انتقال داده می‌شوند.

در حال تکمیل/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار