نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ظهر امروز با رئیس تشخیص مصلحت نظام صورت گرفت و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به فوتبالی ها قول داد در حل مشکلات به انها کمک کند.

دیدار هاشمی رفسنجانی با هیئت رئیسه فوتبال به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به همراه امیر عابدینی به دیدار رئیس تشخیص مصلحت نظام رفتند تا در مورد مشکلات و موانع  موجود در فوتبال کشور به گفتگو بپردازند.

 در این جلسه بهروان، عزیزی خادم ، اسلامیان ،عابدینی و علی کفاشیان  جلسه‌ای را با هاشمی رفسنجانی در دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار کردند تا به نوعی مشکلات فدراسیون فوتبال را حل کنند.

پس از آن دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وعده داد که این مشکلات را دوباره در  مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح و مسائل پیش آمده و برخی مشکلات حل و فصل شود.

هاشمی رفسنجانی در ارتباط با واگذاری باشگاه‌های فوتبال به بخش خصوصی و به ویژه واگذاری سرخابی‌ها نظر مسئولان فدراسیون فوتبال را جویا شد که همه اعضا موافق واگذاری باشگاه‌های فوتبال به بخش خصوصی بودند.

در پایان نیز رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که این مجمع هر کاری بتواند برای رفع مشکلات فوتبال انجام خواهد داد و از کمک‌های لازم دریغ نخواهد کرد.

***اظهارات دبیری درخصوص جلسه با هاشمی رفسنجانی

شهرام دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جلسه با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی گفت: جلسه بسیار خوبی را با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار کردیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از این ارائه راهکار برای حل موضوع فوتبال استقبال کرد و به ما قول مساعد دادند که برخی مشکلات فوتبال را حل کند. در کل صحبت‌های خوبی مطرح شد و جلسه مثبتی بود. در این جلسه در رابطه با واگذاری در باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح شد که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این باره نظرات را جویا شد و سپس خودشان موافقت خود را برای خصوص‌سازی اعلام کردند.

دبیری درباره جلسه هیئت رئیسه صبح امروز گفت: درباره مباحث مختلفی صحبت کردیم که می‌توانیم به بحث I.T.C بازیکنان اشاره کرده و قرار شد 10 درصد از قرارداد بازیکنان به عنوان هزینه صدور I.T.C دریافت شود و به ملی‌پوشان در این باره 50 درصد تخفیف داده شد.

وی در مورد صحبت درباره غیبت کی‌روش در این جلسه اظهار داشت: در این باره بحثی نشد. این طور که من شنیدم هم‌اکنون سرمربی تیم ملی در مالزی به سرمی‌برد و به زودی به ایران برمی‌گردد و کی‌روش غیبنی نداشته و با هماهنگی فدراسیون فوتبال در تاریخ مقرر در ایران حاضر می‌شود.

دبیری در پایان درباره این که گفته می‌شود کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال (محمود اسلامیان) را به عنوان مدیر تیم‌های ملی معرفی می‌کند، گفت: هیچ بحثی در این باره در جلسه امروز مطرح نشد و من نیز هیچ اطلاعی در این مورد ندارم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار