مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: تابستان امسال با توزیع عادلانه آب مردم هیچ گونه کمبود آب نداشتند در حالیکه با کمبود 1.6 مترمکعبی آب، برخی از چاه های فلمن هم به دلیل خشکی از مدار خارج شدند.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ هاشم امینی بحران کم آبی را بسیار جدی برشمرد و تصریح کرد: موضوع کم آبی در کشور و به دنبال آن در استان اصفهان بسیار جدی است به طوری که کارشناسان بسیاری بر این باورند که مناقشات آینده پیرامون دسترسی پایدار به منابع آبی است.

وی تاکید کرد: مدیریت منابع و مصارف آب باید در دستور کار قرار گیرد و از آنجایی که شرکت آبفا در تامین و توزیع آب شرب مشترکان نقش بسزایی دارد اعمال مدیریت در تامین و توزیع آب شرب مشترکان ضروری است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان افزود: در سال های اخیر آبفا استان اصفهان علاوه بر اینکه در کاهش تبعات خشکسالی موفق عمل کرد توانسته در زمینه های گوناگون از جمله اجرای ماده واحده تبصره 3، جذب فاینانس، مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه ها، کاهش هدر رفت آب و نهادینه کردن مصرف بهینه آب در جامعه موفق عمل کند. بر این اساس انتظار می رود تمام کارکنان شرکت با تلاش مضاعف در صدد پایداری جایگاه واقعی آبفا استان در قسمت آب و فاضلاب برآیند.

وی به تلاش بانوان شاغل در شرکت آبفا اشاره کرد و گفت: بانوان شاغل در شرکت آبفا استان اصفهان با تلاش،تیزبینی و دقت بسیار به اتمام امور محوله می پردازند که این مهم در رسیدن شرکت آبفا استان اصفهان به جایگاه واقعی خود در صنعت آب و فاضلاب کشور بسیار موثر است


انتهای پیام/س

برچسب ها: بحران ، اب ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.