مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان از افتتاح 85 طرح اشتغالزایی مددجویی به مناسبت هفته دولت در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  ابوالفضل حسین غلامی گفت : امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در زنجان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از جمله برنامه‌های کمیته امداد در این ایام افتتاح 85 طرح اشتغالزایی است، افزود: این طرح‌ها با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد و 880 میلیون ریال در رشته‌های شغلی مختلف افتتاح خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی به مناسبت هفته دولت افزود: در این راستا تعدادی از دانش‌آموزان زیرپوشش به اردوهای مذکور اعزام می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه در این هفته مراسم افتتاح و بهره‌برداری از 19 واحد مسکونی ساخته شده برای مددجویان برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین در شهرستان ابهر نیز مراسم تحویل 10 واحد مسکونی که تعمیرات کلی و جزئی روی آنها انجام شده، نیز برگزار خواهد شد.

حسین‌غلامی با اشاره به اینکه در هفته دولت دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای مددجویان برگزار می‌شود، گفت: این دوره در زمینه فرش‌بافی برای 200 نفر از مددجویان و در شهرستان ماهنشان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم کلنگ‌زنی دو واحد مسکونی مددجویی در سلطانیه بیان کرد: همچنین به یمن این ایام 2 طرح فلاح نیز در شهرستان ایجرود اجرایی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به معرفی بیش از 15 خانواده تحت حمایت برای عضویت در صندوق بیمه تامین اجتماعی اضافه کرد: برگزاری دوره‌هایی با عناوین، توانمندی سازی فکری، پیشگیری از اعتیاد، کنترل خشم و حل مسئله، اهمیت و فضیلت کار و تلاش و شناسایی آسیب‌های اجتماعی در مدیریت شهرستان‌های استان از دیگر برنامه‌هایی است به مناسبت هفته دولت اجرایی خواهد شد.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.