رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اشتغالزایی مهم‌ترین هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

اعطای 11 هزار وام خود اشتغالی به مدد جویان کمیته امدادبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید پرویز فتاح رئیس کمیته امام خمینی (ره) کشور در بازدید از اردوگاه تابستانی شهید آوینی استان تهران با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد اظهار داشت: اشتغالزایی مددجویان از مهمترین اهداف کمیته امداد امام خمینی است که امیدواریم از طریق آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و وام‌های خوداشتغالی بتوانیم به این امر دست پیدا کنیم.

وی افزود: در راستای اشتغالزایی مددجویان، طی سال جاری به 11 هزار مددجو وام خوداشتغالی اعطا می‌شود که به همین منظور با رئیس بانک مرکزی و تمام بانک‌های کشور جلساتی داشتیم که امیدواریم حرکت موثری در جهت خود کفایی آنها باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در خصوص برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته برای مددجویان افزود: کمیته امداد برنامه‌های تابستانی متنوعی برای مددجویان تدارک دیده که از جمله آنها اردوهای مشهد مقدس و قم است.

فتاح گفت: اعزام 11 هزار خانواده به سفرهای زیارتی از برنامه‌های امسال کمیته امداد است که طی توافق نامه‌ای با سازمان حج و زیارت از هفته آینده و به همت خیرین در غالب کاروان‌های زیارتی سفرهای عتبات عالیات آغاز می‌شود.

گفتنی است، در بازدید از اردوگاه تابستانی شهید مرتضی آوینی واقع در شهرستان فشم که میزبان جمعی از نوجوانان یزدی تحت پوشش کمیته امداد است احمد ولیئی رئیس کمیته امداد استان تهران و جمعی از مسئولان شهری حضور داشتند.



انتهای پیام/                                 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار