مربی تیم ملی قایقرانی کایاک گفت: پس از مسابقات کسب سهمیه میلان هدف بعدی مان حضور در مسابقات آسیایی کشور اندونزی است.

انوش عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: 4 نفر تیم ملی کایاک بزرگسالان به منظور حضور در میلان در مسافت هزار متر اعزام شده‌اند و 2 نفر از قایقرانان در ماده دویست متر و دو پاروزن در ماده هزار متر در تهران برای مسابقات قهرمانی آسیا که در اندونزی برگزار می شود خود را آماده حضور می کنند. 
 
وی افزود: در این مسابقات با توجه به اینکه تمام رقا حضور دارند امیدوارم که به نتایج خوبی دست یابند و کسب سهمیه کنند زیرا رقبای قوی مانند چین، قزاقستان و ازبکستان را به خصوص در ماده تک نفره داریم اما امیدوارم که در این مسابقات به نتایج درخشانی دست پیدا کنند. 
 
عباسی در خصوص زمان مسابقات آسیایی تاکید کرد:تا زمان شروع مسابقات سه ماه فرصت باقی داریم و به احتمال زیاد در دهه سوم آبان ماه مسابقات آسیایی شروع می شود و سه سال است که پاروزنمان در اردو بوده ‌ند که از آمادگی خوبی برخوردار شدند. 
 
استعدادیابی را با قایق های جدید آغاز کردیم 
 
وی در خصوص قایق های کیندربوت که به تازگی برای آموزش خردسالان وارد کرده اند بیان کرد: برای خردسالان در استانها چند قایق کوچک کنیدربوت را وارد کرده اند تا برای آموزش پایه 7 شهریور ماه اردوی تدارکاتی برگزار کنند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار