دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گلستان از ثبت نام 86 درصد دانش آموزان استان در سیستم سناد (سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزان) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، قربان طاشی افزود: برای سال تحصیلی 95 - 94 پیش بینی ثبت نام 308 هزار دانش آموز را داشته ایم که از این تعداد تاکنون بر اساس مراجعه اولیاء به مدارس و گزارش مدیران واحدهای آموزشی، 86 درصد دانش آموزان استان در این سیستم ثبت نام شده اند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه  سناد از تابستان سال 90 گفت: این سامانه  وظیفه جمع آوری اطلاعات دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش در دوره های مختلف آموزشی از پیش دبستان تا پیش دانشگاهی را بر عهده دارد.

 وی همچنین با اشاره به نام نویسی دانش آموزان گلستانی افزود: کلیه مدارس استان در شهریور در تمام روزهای کاری هفته آماده ثبت نام دانش آموزان باقی مانده هستند.

دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گلستان در ادامه با اشاره به توزیع کتاب درسی در شهرستان های استان گفت: توزیع کتاب در آموزش و پرورش به دو صورت انجام می شود کتاب های پایه متوسطه دوره های اول و دوم به جز پیش دانشگاهی و فنی و حرفه ای، بین کتابفروشی های معتبر سطح شهرها توزیع می شود که خانواده ها از 15 شهریور با مراجعه به آن ها می توانند کتاب ها را خریداری کنند.

طاشی افزود: توزیع کتب ابتدایی توسط آموزش و پرورش در مدارس انجام می شود که دانش آموزان می توانند از ابتدای مهر کتاب های خود را تحویل بگیرند.

وی گفت: تاکنون کتاب های دوره ابتدایی به جز دو عنوان کتاب درسی پایه پنجم بین آموزش و پرورش شهرستان ها توزیع شده است.

وی در پایان متذکر شد: هم استانی ها در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با ورود به سامانه شکایات آموزش و پرورش استان www.shekayat.medu.ir مراجعه و نسبت به ثبت و پیگیری شکایت خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.