امسال دربین 17هزار پانصد وپنجاه دونفر دانش آموز مقطع ابتدائی وراهنمایی شیر توزیع شده است که نسبت به سال گذشته دوهزار نفر افزایش یافته است .

توزیع بیش از6میلیارد وششصد میلیون ریال شیر رایگان دربین مدارس ملکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛ هاتفی در مراسم نخستین شیر توزیعی در فصل تابستان گفت: امسال برای او لین بار در تابستان سال جاری 4هزار پاکت شیر رایگان در بین دانش آموزان پایگاه های تابستانی توزیع می شود .

وی هدف از توزیع شیر در تابستان را ادامه ترویج مصرف شیردر بین دانش آموزان دانست واظهار داشت :متاسفانه شیر در بین بسیاری از دانش آموزان فقط در ایام سالتحصیلی که در مدرسه توزیع می شود مصرف می شود که اضافه کردن تابستان وتوزیع آن در پایگاههای تابستانی سعی شده است مصرف آن قطع نشود .

مدیر آموزش وپرورش ملکان اظهار داشت : 70نوبت شیر امسال در 164مدرسه ملکان توزیع شدکه برای اولین بار دانش آموزان غیر انتفاعی نیز از شیر رایگان بهره مندشدند .

هاتفی همچنین از توزیع کفش والبسه دربین دانش آموزان روستاهای محروم ملکان خبرداد وافزود : تمامی کفش ولباس توسط خیرین تهیه شده ودر بین دانش آموزان 20روستا توزیع شد .
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.