مسئول کمیته اجرایی شانزدهمین کنفرانس علمی آموزش فیزیک ایران گفت: شانزدهمین کنفرانس علمی آموزش فیزیک در خرم‎آباد برگزار می‎شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کریمی‎فر افزود: این کنفرانس در روزهای 8 تا 11شهریورماه در دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم افتتاحیه این کنفرانس 9 شهریورماه با حضور بیش از 700 نفر از اساتید برجسته کشوری، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‎ریزی درسی، استاندار لرستان، نماینده ولی‎فقیه در استان، مدیران اجرایی دستگاه‎های دولتی و دبیران فیزیک 30 استان کشور در شهر خرم‎آباد برگزار می‎شود.

این مسئول افزود: قریب به 700 نفر برای شرکت در این کنفرانس ثبت‎نام کرده‎اند که بالاترین آمار متقاضیان مربوط به استان‎های تهران، لرستان، خراسان رضوی، خوزستان و اصفهان است.

وی افزود: در ارزیابی نهایی کمیته داوران 441 مقاله علمی و 121 پوستر پذیرفته شده که در مدت 3روز برگزاری کنفرانس ارائه خواهند شد.

کریمی‎فر ابراز امیدواری کرد برگزاری این کنفرانس به میزبانی لرستان نتایج علمی و عملی اثربخشی برای جامعه فرهنگیان و دانش‎آموزان به دنبال داشته باشد.

وی گفت: 16 کمیته مختلف در شانزدهمین کنفرانس علمی آموزش فیزیک ایران تلاش می‎کنند تا میزبانی شایسته‎ای از لرستان را رقم زنند.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.