ارومیه؛

دستگیری فردی متخلف با یک قبضه اسلحه غیر مجاز در بوکان

از یک نفر متخلف شکار در شهرستان بوکان یک قبضه اسلحه غیر مجاز و چهار قطعه کبک کشف و ضبط شد.

دستگیری فردی متخلف با یک قبضه اسلحه غیر مجاز در بوکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در پی گشت زنی یگان حفاظت محیط زیست بوکان در زیستگاههای کوهستانی این شهرستان و در حین ماموریت موفق به دستگیری یک نفر متخلف شکار در روستای قالوی رسول آغا واقع در منطقه جنوب غربی شهرستان بوکان شدند.

از این متخلف یک قبضه اسلحه شکاری ته پر غیر مجاز، چهار قطعه کبک ، سه رشته دام زنده گیری و هشت قفس نگهداری کبک زنده کشف و ضبط شد.

این متخلف ضمن زنده گیری پرندگان و نگهداری در قفس با اسلحه غیر مجاز نیز مشغول شکار بوده و منطقه را ناامن نموده بود که با تلاش و همکاری افراد محلی دستگیر و پس از طی مراحل قانونی به دادگستری ارجاع داده شد .

روستای قالوی رسول آغا در جنوب غربی شهرستان بوکان واقع شده و یکی از زیستگاههای حساس و مهم خشکی زی برای زیست انواع حیات وحش از جمله پرندگان ( کبک ، کبک چیل ، باقرقره ، بلدرچین ، زردپر ، چکاوک و ....) پرندگان شکاری ( عقاب طلایی ، دلیجه ، سارگپه و ... ) انواع خزندگان( مار ، مارمولک و ... ) انواع پستانداران ( روباه ، خرگوش ، گرگ و ...) می باشد که مد نظر شکارچیان متخلف می باشد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: کبک ، بوکان ، شهرستان ، ارومیه ، شکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.