علی‌رضا منصوریان و حمید استیلی به عنوان رفقای قدیمی و رقبای سرخابی این بار روی نیمکت نفت و ملوان به مصاف هم خواهند رفت.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین دیدار از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران بین تیم های نفت تهران و ملوان انزلی برگزار می شود. 
 
جدال بین 2 تیمی که از لحاظ نتیجه گیری با وضعیت متفاوتی نسبت به یکدیگر پا به میدان خواهند گذاشت. 
 
نفت تهران یکی از مدعیان لیگ که به اذعان کارشناسان با جذب چند بازیکن مطرح به قدرت خود اضافه کرده است علی رغم ارائه بازی‌های باکیفیت پس از گذشت سه هفته از لیگ جاری بردی به دست نیاورده و در رتبه 12  جدول جای گرفته است. 
 
در حالی که ملوان انزلی با وجود حاشیه‌های مربوط به انتخاب مربی و رفتن امیر قلعه نویی و آمدن حمید استیلی با کسب 2 پیروزی و هم امتیاز با استقلال خوزستان و آبی پوشان پایتخت و تنها تفاضل گل کمتر رتبه پنجم را تصاحب کرده است. 
 
علی رضا منصوریان که قرارداد خود را تا پایان لیگ شانزدهم با نفت تهران تمدید کرده در این مصاف با خیال راحت روی نیمکت می نشیند و امیدوار است با رهایی از مسائل مربوط به قرارداد به خوبی شاگردانش را در مسیر کسب نخستین سه امتیاز لیگ پانزدهم هدایت کند. 
 
از طرفی حمید استیلی رفیق و رقیب چندین ساله منصوریان در نخستین تجربه حضوری روی نیمکت ملوان گامی محکم برداشت و توانست استقلال اهواز را با 2 گل از سد راه بردارد. 
 
استیلی برای نتیجه گیری مقابل نفت چشم امید به  ساق‌های مازیار زارع و پژمان نوری به عنوان لیدرهای تیم، فرزاد حاتمی مهاجم به اوج برگشته و بازیکنان سرباز ملوان دارد. 
 
نفت برای بازگشت به روند موفقیت و بالا بردن روحیه خود در آستانه دیدار مقابل الاهلی امارات در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد. 
 
از طرفی ملوان نیز با نتایج خوب خود هوای این روزهای بندر را بهاری کرده و امید دارد با نتیجه گیری خوب به روند صعودی خود در جدول لیگ برتر ادامه دهد. 
 
ملوان برای  این بازی محروم و مصدوم خاصی ندارد ولی تیم نفت با مصدومیت ارسلان مطهری این بازیکن را در اختیار نخواهد داشت. 
 
در تاریخ لیگ برتر ملوان و نفت 10 بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن پنج پیروزی برای نفت، یک برد برای ملوان و چهار تساوی بوده است. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار