سرمربی تیم پدیده گفت: امیدوارم در بازی با تراکتور سازی ، داور مثل دو بازی قبلمان ما را اذیت نکند و شاهد اشتباهات داوری نباشیم.

مهاجری: اشتباه داوری نباشد اولین برد را بدست می‌آوریممحمد رضا مهاجری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با بازی برابر تراکتور سازی بیان کرد: تراکتور تیم بسیار قوی است و ما بازی سختی را برابر این تیم داریم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این تیم را شکست دهیم و اولین بردمان را به دست آوریم.

تماشای بازی پدیده و تراکتور سازی برای تماشاگران رایگان اعلام شد.

 سرمربی پدیده در این رابطه بیان کرد: آمدن به ورزشگاه ثامن برای هواداران ما پر هزینه است و به همین دلیل از باشگاه درخواست کردم تا حداقل هزینه بلیط هواداران  را پرداخت کنند و برای آنها سرویس ایاب و ذهاب بگذارند تا هواداران راحت‌تر به ورزشگاه بیایند.

 وی افزود: امیدوارم در بازی تراکتور مثل دو بازی گذشتمان برابر فولاد و سایپا، داور ما را اذیت نکند در بازی فولاد که گل آفساید را نگرفتند و در بازی با سایپا هم  همانطور که در برنامه 90 گفته شد یک پنالتی برای ما گرفته نشد ما از اینکه داوران انتظار داریم که به اعتراض‌‌های ما رسیدگی کند و از داوران با تجربه که استفاده کند البته داوران جوان بد نیستند ولی اشتباهات زیادی دارند و تیم‌ا از این اشتباهات متضررمی‌شوند امیدوارم دیگر در بازیمان با تراکتور شاهد اشتباهات داوری نباشیم.

تیم فوتبال پدیده در سه بازی گذشته چهار گل زده است و پنج گل دریافت کرده است مهاجری درباره عملکرد خط حمله و دفاع تیمش اظهار داشت: تیم ما در خط حمله عملکرد خیلی ضعیفی نداشته است چهار گل زده‌ایم البته مهاجمان ما باید بیشتر موقعیت شناس باشند از فرصت‌های به دست آمده نهایت استفاده را کنند در خط دفاع هم ما بیشتر روی اشتباهات فردی گل خوردیم و باید درتمرینات این نواقص را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار