مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو کرمانشاه گفت: صنعت خودرو سازی کرمانشاه در بخش فیزیکی حدود 15 درصد پیشرفت دارد و چنانچه برای تامین منابع مالی مشکلی پیش نیاید، پروژه ظرف 18 ماهه به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد ملکی اظهار داشت: در ابتدا قرار بود بیش از 50 درصد سهم آن را تامین اجتماعی کرمانشاه تامین کند ولی انصراف این سازمان از مشارکت در اجرای طرح، کار انتقال سهام به صورت 100 درصدی به ایران خودروانجام شد.

وی افزود: این طرح، اکنون در بخش فیزیکی حدود 15 درصد پیشرفت دارد و چنانچه برای تامین منابع مالی مشکلی پیش نیاید، پروژه ظرف 18 ماهه به نتیجه خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو کرمانشاه گفت: برآورد مالی اولیه کارخانه خودروسازی کرمانشاه 57 میلیارد تومان است که 45 میلیارد تومان آن بصورتتسهیلات از محل بانک صنعت و معدنتامین می شود.
وی اضافه کرد: فاز اول کارخانه خودروسازی کرمانشاه با ظرفیت مونتاژ15 هزار دستگاه سمند و اشتغالزایی مستقیم 180 نفر شروع به کار نماید.

کارخانه خودروسازی کرمانشاه در سفرهای استانی دولت قبل به استان به تصویب رسید و در نهایتدر سال 90 با حضور مسئولین وقت کلنگ آن به زمین زده شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.