وزیر کشور گفت: نظام ساختاری ما نظامی نیست که در آن حق و حقوق پرسنل و افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند عادلانه و دقیق رعایت شود.

حق و حقوق پرسنل در نظام ساختاری عادلانه نیستبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در بازدیدی که امروز از سازمان ثبت احوال داشت در جمع کارکنان این سازمان با اشاره به عادلانه نبودن نظام ساختاری کشور اظهار کرد: نظام رویدادی و نظام ساختاری ما نظامی نیست که در آن حق و حقوق پرسنل و افرادی که در این نظام فعالیت می کنند به طور عادلانه،دقیق و واقعی رعایت شود.

وی اضافه کرد: نظام اداری ما با نگاه اعتقادی و توحیدی ما هم خوانی ندارد و احساس رضایت دقیق و واقعی کارکنان در آن دیده نمی‌شود به همین منظو همیشه شاهد عدم رضایتمندی افراد در دستگاه‌ها هستیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه تولید کارت ملی هوشمند مسیر خوبی را طی می کند، تصریح کرد: ما از برنامه پنجم توسعه عقب هستیم اما با توجه به مشکلاتی که در مسیر کار سازمان ثبت احوال کشور وجود داشت این سازمان تلاش می کند که با تجهیزات و امکانات، خود را به نقطه قابل قبولی برساند و رضایت نسبی را از این امر کسب کند و همچنین باید در خصوص تحقق این امر با کمک دستگاه های دیگر تولید کارت های هوشمند را سرعت بخشد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه دغدغه همیشگی ما در خصوص برگزاری انتخابات شناسایی هویت افراد رأی دهنده است، گفت: امسال در انتخابات هیچ شخصی نمی تواند از کارت های شناسایی برای شرکت در انتخابات سوء استفاده کند.

وی با بیان اینکه بنده همیشه به دنبال پیگیری حق و حقوق کارکنان به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین بوده ام، یادآور شد: معتقدم آنچه به شما کارکنان پرداخت می‌شود آن چیزی نیست که حق شما باشد به همین منظور پیگیر این موضوع در دولت خواهم بود.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به اقداماتی که در دولت تدبیر و امید و طی 2 سال اخیر اتقاق افتاده است، تصریح کرد: با وجود مشکلات انبوهی که وجود داشت دولت توانست در حوزه سیاست خارجی گام های انبوهی را بردارد و از انزوا خارج و با دنیا و کشورهای منطقه وارد تعامل و رابطه شود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه دولت در حوزه هسته‌ای نیز توانست با مذاکرات تحریم ها را لغو کند، گفت: طی 2 سال گذشته برخلاف مشکلاتی که در منطقه وجود داشت به لطف خدا و حضور مردم و همچنین توجهات و حمایت های مقام معظم رهبری و دولت با هیچ مشکل امنیتی رو به رو نیستیم و آرامش همراه با نشاط سیاسی را شاهد هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: وحدت و همکاری را در سال گذشته بسیار خوب و مثبت ارزیابی شده و در حوزه اقتصادی توانستیم با وجود تورم 40 تا 45 درصدی و رشد 5- درصدی که از دولت گذشته باقی‌مانده بود به پیشرفت‌ها و ثبات قابل توجهی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار