بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است بازیکنان قدیمی و کهنه کار تیم، کمک زیادی به جوان‌ترها می کنند.

احسان پهلوان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیتش برای حضور در ترکیب ذوب آهن مقابل پرسپولیس ابراز کرد: در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از آمادگی جسمانی مطلوبی برای این بازی برخورداریم. 
 
وی ادامه داد: برد مقابل استقلال روحیه تیم را بالا برد، گلزنی‌ام در این دیدار انگیزه‌هایم را برای ادامه لیگ افزایش داده است و امیدوارم بتوانم بازی‌های خوبی را برای ذوب آهن به نمایش بگذارم. 
 
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مورد قول گلزنی برابر پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره هر بازیکنی دوست دارد برای تیمش گل بزند من هم از این قاعده مستثنی نیستم و تمام  تلاشم را می کنم که دروازه پرسپولیس را باز کنم. 
 
وی در خصوص تفکرات گل محمدی در ذوب آهن تصریح کرد: قطعا یحیی گل محمدی از بهترین و خوشنام‌ترین مربیان ایران است و به نظم تیمی اعتقاد دارد گل محمدی از دوندگی بازیکنان جوان تیم به خوبی بهره می برد و فکر می کنم ما هم تا حدی توانستیم پاسخگوی اعتماد وی باشیم. 
 
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درباره ادامه روند این تیم برای حضور قدرتمند در مسابقات پیش رو گفت: درسته که تیم ذوب آهن بسیار جوان است اما فکر می کنم مهدی رجب زاده و قاسم حدادی فر وزنه های خوبی برای تیم هستند و می توانند جوانان با انگیزه تیم را کنترل کنند. 
 
پهلوان در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم که مانند سال گذشته بتوانیم حداقل یک قهرمانی را برای هواداران اصفهانی به ارمغان بیاوریم و سعی می کنم که بتوانم با گل های بیشتر دل این هواداران را شاد کنم. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار