سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: با عشق و علاقه در باشگاه نفت فعالیت کرده و مانند گذشته تشنه مربیگری این تیم هستم.

به گزارش خبرنگار حوزه  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ملوان انزلی درباره تمدید قراردادش تا پایان لیگ 16 بیان کرد من با نفتی‌ها راحت هستم و با کل هیئت مدیره این باشگاه احساس راحتی دارم. در جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه داشتیم مسائلی مهم‌تر از قرارداد مطرح شد.

وی افزود:‌ نکته‌ای را همیشه در ارتباط با تیم نفت گفته‌ام.یک سال‌و دو ماه پیش با تشنگی مربیگری نفت را پذیرفتم و در حال حاضر نیز با همان تشنگی و عشق وعلاقه در خدمت نفت هستم.کلیات قرارداد من نهایی شد و پیشنهاد کردم بندی به قرارداد اضافه شود.

وی ادامه داد: اولویتم بهبود وضعیت مالی بازیکنان،‌ کادر فنی و تدارکات تیم است. پشت سر من حدود 30 نفر برای نتیجه گرفتن 11 بازیکن داخل زمین تلاش می‌کنند.به هرحال مدیران باشگاه به دنبال جذب منابع مالی هستند.

منصوریان در خصوص دیدار مقابل ملوان گفت: بازی مشکلی داریم.ملوان در جدول جایگاه خوبی دارد.با آنالیز این تیم در سه بازی گذشته شناخت خوبی از حریف پیدا کردیم.از روند تاکتیکی

از تیم راضی هستم ولی از نتیجه هایی که می گیریم نه، خدارا شکر پس از شکست مقابل سیاه جامگان تمرینات خوبی را انجام داده ازلحاظ روحی و روانی در سطح بالایی هستیم.

منصوریان در مورد اعتراض های صورت گرفته به داوری اظهار داشت: وارد این مسائل ریز نمی شویم، نمی دانم چرا شخص وزیر به مسئله داوری ورد کرده است، در بازی سال گذشته نفت و تراکتور سازی با فغانی مشاجره داشتم ولی پس از آن به فغانی گفتم این ‌بگو مگوها مربوط به داخل زمین بوده است. داوری‌ ما در حال حاضر به اندازه کافی ضربه خورده است . فوتبال ما به فغانی جفا کرد، اعتقادم این است که تیم‌ها باید در زمین فوتبال از حق خود دفاع کنند زمانی می‌توان گفت در داوری اشتباه وجود ندارد که از تکنولوژی استفاده شود .به هر حال در فوتبال حرفه‌ای اروپا تا این اندازه به مسائل داوری پرداخته نمی‌شود. در ‌بوندس ‌لیگا وقتی داوری را برای مسابقه‌ای انتخاب نمی‌کنند کسی علتش را جویا نمی‌شود.

وی در خصوص پایین بودن سطح لیگ ایران از ‌امارات و قطر گفت : چرا لیگ‌ ما نباید بالاتر از لیگ ‌امارات و قطر قرار بگیرد؟ از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری چه جایگاهی داریم؟ در شهر هفده میلیونی تهران چند استادیوم مجهز وجود دارد؟ فقط یک ‌استادیوم آزادی و تختی را می‌بینیم.در ‌دوحه قطر 10 ‌استادیوم با نمره A ‌فیفا می‌بینیم ان وقت خبرنگاران در ‌استادیوم آزادی با مشکل اینترنت مواجه هستند.

وی ادامه داد : از استان خوزستان ‌هرساله نزدیک به 50 استعداد به سطح اول فوتبال ایران معرفی می‌شوند. ‌ازلحاظ فردی نسبت به قطر و ‌امارات ‌جلوتریم ولی از لحاظ امکانات عقب هستیم .

وی افزود : لیگ برتر را نمی‌توان پیش‌بینی کرد . امیدوارم با کسب پیروزی مقابل ‌ملوان با روحیه‌ی خوب به مصاف ‌الاهلی برویم. حریف ‌اماراتی تیم قدرتمندی است که ‌ولخرجی کرده وبا یک ‌بازیکن 30میلیاردی قرارداد بسته است . به هر حال بازی دشواری مقابل این حریف داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار