وزیر اطلاع رسانی سوریه گفت: مواضع مقام معظم رهبری در پایبندی و ثبات سوریه تاثیر به سزایی داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عمران الزعبی وزیر اطلاع‌رسانی سوریه پس از برگزاری نشست با علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم و رهبری سوریه قدر موقعیت ممتاز آقای ولایتی را می‌دانند و از تجربیات سیاسی وی بهره می‌برند.
 
وی در ادامه افزود: در این جلسه، ولایتی بر موضع جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری در رابطه با سوریه و جنگ علیه این کشور به صورت صریح و روشن تاکید کرد که همین مواضع در پایبندی و ثبات سوریه تاثیر به سزایی داشته است.
 
الزعبی با بیان اینکه مواضع دولت و وزارت خارجه و تمامی دستگاه‌های ایران در مورد سوریه مورد تقدیر است، گفت: همکاری میان دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی قابل تقدیر است چرا که در زمان‌هایی که با فشارها و چالش‌ها مواجه بودیم تعاملی بین ما برقرار بود و این رفتار میان برادران طبیعی است، البته دیگران درکی از این موضوع ندارند.
 
وزیر اطلاع رسانی سوریه در پایان خاطرنشان کرد: روابط بر اساس منافع و گسستنی است، اما روابط میان سوریه و ایران برادرانه است و خود را در مقابل یکدیگر مسئول می‌دانند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار