مدیر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: آزادگان تندیس صبر و استقامت و سرمایه‌های ارزشمند دفاع مقدس هستند.

آزادگان سرمایه‌های ارزشمند دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، همایش بزرگ تجلیل آزادگان به مناسبت سالروز ورود آزادگان با حضور نادر نصیری مدیر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الااسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری ، جمالی‌پور فرماندار شهرستان ری و امیر کاظمی رئیس اداره امور ایثارگری نیروی زمینی ارتش امروز( سه‌شنبه)  در سالن هایپرسان نجم خاورمیانه برگزار شد.

نادر نصیری مدیر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: مراسم بزرگداشت ورود آزادگان همه ساله در سایر شهرستان‌های استان تهران برگزار شده و امسال در شهرستان ری نیز این مراسم به طور ویژه و با حضور جمعی از آزادگان و خانواده‌‌های آنان برگزار شد.

وی افزود: آزادگان تندیس صبر و استقامت و سرمایه‌های ارزشمند دفاع مقدس هستند . تجلیل و تکریم ایثارگران وآزادگان نباید محدود به یک روز در سال باشد و تداوم ارتباط مسئولان و مردم با آزادگان یکی از راه‌هایی است که می‌توان به این بزرگ مردان ثابت کرد که هرگز فداکاری و استقامت آنها فراموش نخواهد شد.

مدیر اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، در دومین همایش بزرگداشت ورود آزادگان در شهرستان ری اضافه کرد: تکرار چنین مراسماتی به لحاظ اهمیت موضوع گذشت و ایثار آزادگان سبب حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

گفتنی است؛ دومین همایش گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور با حضور حدود هزار نفر از آزادگان و خانواده‌های آنان برگزار شد و در بخشی از مراسم از چند خانواده آزاده شهید تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارینا
۱۶:۴۵ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
چطور میشه آشنا شد؟
آخرین اخبار