پذیرفته‌شدگان در آزمون‌های دانشگاه آزاد از 21 شهریور‌ماه با مراجعه به واحد دانشگاهی محل پذیرش اقدام به ثبت‌نام کنند.

دکتر علوی فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: دوشنبه، 16 شهریورماه سال جاری نتایج دکتری تخصصی پژوهش محور، 17 شهریور نتایج آزمون کارشناسی ارشد، در دوره‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در روز پنجشنبه 19 شهریور نتایج دکتری تخصصی آموزشی پژوهشی اعلام خواهد شد، که بر روی سایت azmoon.com  قرار می‌گیرد، و پذیرفته‌شدگان در این آزمون‌ها برای ثبت‌نام می‌توانند از شنبه هفته آینده یعنی در روز 21 شهریورماه با مراجعه به واحد دانشگاهی محل پذیرش اقدام کنند.

 معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: داوطلبان کافی است، جهت ثبت‌نام مدارک مورد نیاز که شامل کارت ملی،6 قطع عکس، اصل شناسنامه و ریزنمرات مقاطع تحصیلی قبلی است، را به همراه داشته باشند، و داوطلبان مرد نیز باید مدرک پایان خدمت و یا معافیت از خدمت را ارائه دهند.

وی در پایان گفت: زمان‌بندی ثبت‌نام در دانشگاه نیز در مقطع دکتری تخصصی در روز شنبه و یکشنبه (21و22 شهریورماه) مقطع کارشناسی ارشد در روز دوشنبه و سه شنبه (23و24 شهریورماه) و مقطع کاردانی و کارشناسی و دکتری حرفه‌ای در روز چهارشنبه (25 شهریورماه) به این صورت می‌باشد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۰۰:۴۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
یعنی تمام رشته محلهای دکترای آزاد مجوز دار شدن؟