حضور محصولات ایرانی در سیزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی

از تاریخ 31 شهریورماه تا 3 مهرماه نمایشگاه صنایع دریایی با حضور محصولات ایرانی در سن پترزبورگ برگزار می‌شود.

محمد سعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی از تاریخ 31 شهریورماه تا سوم مهرماه در سن پترزبورگ برگزار می‌شود، و قرار است، در این نمایشگاه شرکتهای ایرانی حضور یافته‌ و دستاوردها و توانایی‌های خود را ارائه دهند.
محصولات آن‌ها انواع و اقسام مختلف دارد و شامل کشتی‌سازی ، شناورها و تجهیزاتی که ساخته‌اند، می‌باشد.

وی در ادامه افزود: در کشور ما به دلیل اینکه اقداماتی که انجام شده، کمتر در حوزه بین‌المللی مطرح شده است، این نمایشگاه زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا با کمک ستاد شرکتهای ایرانی بتوانند، حضور یافته و با شرکت‌ها و کشورهای دیگر خود را معرفی کرده و از امکانات استفاده کنند.

سیف خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 900 شرکت فعال در حوزه صنایع دریایی از 55 کشور جهان حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود، این نمایشگاه پانزده هزار نفر بازدید‌کننده داشته باشد.

وی  عنوان کرد: شرکت‌های فعال در این زمینه  نفت، گاز و پتروشیمی ساحلی و فراساحلی بنادر و دریانوردی، ساخت تعمیر، صنایع دریایی،خدمات بندری،  حمل‌‌ و‌ نقل دریایی هستند، که در سیزدهمین نمایشگاه صنایع دریایی حضور دارند.

سیف بیان کرد: ما به عنوان یک ستاد سعی کرده‌ایم به شرکتهای ایرانی کمک کنیم، که در این نمایشگاه حضور داشته باشند و غرفه‌ای به آن‌ها اختصاص یابد و عملاً ارتباطات بین‌المللی آن‌ها گسترش یافته به خصوص بعد از تحریم که شرایط متفاوت است، با شرکتهای خارجی مذاکراتی داشته باشند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار