در راستای ارتقا ایمنی تردد و پیشگیری از تصادفات رانندگی ، تابلوهای غیرمجاز حاشیه راه های برون شهری مازندران جمع آوری می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون فنی، ايمنی و بهره برداری اداره كل حمل و نقل و پايانه های مازندران گفت: تابلوها و ساخت و ساز غيرمجاز در حريم راه‌ها يعنی استقبال از پيامدهای ناگوار ترافيكی و نا امنی شديد در سطح محورها و همين طور محدوديت اراضی برای توسعه و تعريض محورها كه اين مسائل می ‌تواند در سطح وسيع ‌تر عاملی برای ركود توسعه همه‌ جانبه مازندران باشد.

عبدالرضا جواديان افزود: مطابق قانون ايمنی راهها ؛ نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه های کشور صرفا با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و در استان ها با مجوز اداره کل حمل و نقل و پایانه ها انجام می شود.

معاون فنی، ايمنی و بهره برداری اداره كل حمل و نقل و پايانه‌های مازندران یادآور شد: متقاضیان نصب تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی حاشیه راه ها می‌توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان و آگاهی از اصول مکان یابی و معیارهای فنی و رعایت قوانين و مقررات ایمنی عبور و مرور و ترافیک، ضمن نصب تابلو با اخذ مجوز به ارتقای ایمنی تردد کمک کنند.

جواديان افزود: تابلو های نصب شده ای که مجوز ندارند به عنوان تابلو های غير مجاز شناخته شده و طبق قوانين و مقررات نسبت به قلع و قمع و جمع آوری آنها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، تابلو ، حاشیه ، راه ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.