رتبه های اول تا سوم جشنواره ها و مسابقات علمی می توانند برای ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با احراز شرایط، در واحد آیت الله آملی ادامه تحصیل دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رییس واحد آیت الله آملی در جلسه شورای این دانشگاه گفت: اعضای ممتازی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، چهره ها و اعضای استعدادهای درخشان، افراد نخبه، برگزیدگان علمی، استعدادهای برتر، فارغ التحصیلان ممتاز، رتبه های اول تا سوم جشنواره ها و مسابقات علمی، فردی و تیمی، می توانند برای ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با احراز شرایط، در واحد آیت الله آملی ادامه تحصیل دهند.

لاریجانی با بیان اینکه آیین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز ابلاغ شده است افزود: از همه افراد نخبه ، برگزیدگان علمی و استعدادهای برتر برای ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی دعوت می کنیم.

وی تصریح کرد: متقاضیان نخبه که علاقمند به تحصیل در واحد آیت الله آملی هستند می توانند با مراجعه به دفتر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان این واحد دانشگاهی واحراز شرایط بخشنامه در واحد آیت الله آملی ثبت نام نمایند.

رییس واحد آیت الله آملی با تاکید بر اجرای دقیق این بخشنامه گفت: چابک سازی از طریق بازآرائی و اصلاح ساختار تشکیلاتی و سازمانی، کاهش بروکراسی و تسریع امور، ساماندهی مشاغل غیر تخصصی، کاهش پست های مدیریتی، ایجاد رقابت منطقی و سالم برای تصدی پست های مدیریتی بخشی از اهداف و سیاست های بخشنامه اصلاح ساختارهای تشکیلاتی دانشگاه است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ساری ، آزمون ، ارشد ، دکتری ، مقاطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.