مدير ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی کردستان گفت: طی 5 ماه اخیر ۱۳۱ کيلومتر راه روستايی در استان احداث و آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رامین محمودی گفت: از ابتدای فصل کاری سال جديد تا نيمه مرداد ماه امسال بالغ بر ۱۳۱ کيلومتر راه روستايی آسفالته در کردستان به بهره برداری رسيده است.

وی افزود: آسفالت و بهسازی راه های روستايی و رسيدن به ميانگين کشوری در بحث راه روستايی آسفالته از جمله اهداف اين اداره کل است.

مدير ساخت و توسعه راه های راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: برای دستيابی به این هدف نیاز به برنامه ريزی در يک بازه زمانی چهار ساله است.

محمودی گفت: شهرستان دهگلان ۱۳.۶ کيلومتر در قالب ۹ پروژه، بانه ۷.۸ کيلومتر، سروآباد با اجرايي دو پروژه ۵.۳ کيلومتر، کامياران با اجرای شش پروژه حدود ۹.۵ کيلومتر، سنندج ۸.۹ کيلومتر در قالب سه پروژه، شهرستان سقز ۱۶.۲ کيلومتر با اجرای ۱۰ پروژه، قروه ۷.۲ کيلومتر، بيجار و ديواندره با ۵۸.۹ کيلومتر از جمله اين محورها به شمار می روند.

وی در پایان افزود: انتظار می رود با احداث و آسفالت راه ها بسیاری از مشکلات در حوزه راه روستایی به خصوص کاهش تصادفات را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.