رئیس اداره راه و شهرسازي رامهرمز گفت: پروژه ساخت جاده كمربندي رامهرمز – بهبهان در صورت تأمين اعتبار تا پايان امسال به اتمام خواهد رسيد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛  عبدالرحمن طريفي گفت : اين پروژه به طول 5.5 كيلومتر و شامل زيرگذر و روگذر و 2 دستگاه پل به طول 300 متر است که عملیات اجرایی آن از سال گذشته آغاز شده است.

وي اعتبار این پروژه را 21 ميليارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: پيشرفت فيزيكي اين پروژه 30 درصد است و در صورت تأمين اعتبارات تا پايان امسال به بهرهبرداري می‌رسد.

طریفی بیان داشت : پروژه 4 بانده كردن جاده رامهرمز – بهبهان به طول 5 كيلومتر از دیگر پروژه‌ها است كه مراحل ساخت آن از 2 ماه گذشته آغاز شده و تاكنون 50 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است؛ اعتبار مورد نياز براي اين پروژه 4 ميليارد و 800 ميليون تومان است و در صورت تامين اعتبارات لازم تا يك ماه آينده زير بار ترافيك خواهد رفت.

رئیس اداره راه و شهرسازي رامهرمز در خصوص پروژههاي ديگر اظهار كرد: پروژه تعريض محور رامهرمز – بهبهان به طول 28 كيلومتر (حد فاصل كيلومتر 23 تا 51 آن) با پيشرفت فيزيكي 22 درصد در حال اجرا است که اعتبار اين پروژه 3 ميليارد و 800 ميليون تومان است.

طريفي افزود : پروژه 4 خطه كردن جاده 3 راهي كيمه به مسكن مهر رامهرمز به طول 4 كيلومتر و 300 متر در محور رامهرمز ـ رامشير با پيشرفت فيزيكي 80 درصد و  اعتبار 3 ميليارد تومان در حال اجرا است و اگر اعتبارات مورد نياز آن تأمين شود تا يك ماه آینده به بهرهبرداري خواهد رسيد.

وي گفت: پروژه احداث خط اول محور رامهرمز – ميداوود – باغملك به طول 7 كيلومتر به صورت 3 خطه رفت و برگشت و شامل 3 دستگاه تونل با اعتبار 2 ميليارد و 800 ميليون تومان نیز 15 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

این مقام مسئول در آخر گفت : همچنین قطعه دوم پروژه بهسازي جاده رامهرمز – ميداوود – باغملك به طول 8 كيلومتر با اعتبار 5 ميليارد تومان با پيشرفت فيزيكي 54 درصد در حال ساخت است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.