رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: تمامی محورهای مواصلاتی به شهرستان بروجرد به‌ جز محور خرم‌آباد به بروجرد در حال چهار خطه شدن هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ حبیب جمشیدی شهرستان اظهار داشت: تمامی محورهای مواصلاتی به شهرستان بروجرد به جز محور خرم‌آباد به بروجرد در حال چهار خطه شدن هستند.
وی با اشاره به اینکه 105 کیلومتر راه اصلی در شهرستان بروجرد وجود دارد، افزود: در این شهرستان 540 کیلومتر راه روستایی وجود دارد که تاکنون 485 کیلومتر از آن آسفالت شده و دیگر محورها به دلیل خالی از سکنه بودن روستاها یا کم جمعیت بودن آن‌ها آسفالت نشده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد با اشاره به فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم به منظور اصلاح روکش آسفال محورهای مواصلاتی این شهرستان، عنوان کرد: در یک سال گذشته 400 هزار تن آسفالت برای آسفالت محورهای استان لرستان تولید شده که از این میان 93 هزار تن برای آسفالت محورهای بروجرد در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به بهره‌‌برداری از شش کیلومتر آسفالت پروژه بروجرد به اراک در روزهای گذشته بیان کرد: تلاش می‌شود با جذب اعتبارات لازم عملیات اجرایی باقی ‌مانده این محور با سرعت بیشتری انجام شود.
جمشیدی از هزینه صرف شده سه میلیارد تومانی به منظور اجرای عملیات پروژه روکش آسفالت محور شمس‌آباد بروجرد خبرداد و تصریح کرد: تلاش می‌شود با حذف نقاط حادثه‌خیز نظیر محور آبسرده محورهای مواصلاتی به این شهرستان ایمن‌سازی شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.