معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: بهترین مسیر ارتقا خدمات این سازمان و رضایتمندی مراجعین استفاده از فن آوری اطلاعات است.

نبود فن آوری اطلاعات رضایتمندی مراجعات را کاهش می‌دهدمحمد حسن زدا معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به استفاده از فن آوری اطلاعات برای جلب رضایت مردم و مراجعه کنندگان اظهار کرد: بهترین مسیر برای ارتقاء خدمات سازمان و افزایش رضایتمندی مراجعین، استفاده از فن آوری اطلاعات است و در این رابطه حداکثر تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وی در خصوص دریافت اینترنتی لیست حق بیمه تصریح کرد: دریافت اینترنتی بیش از یک میلیون و 100 هزار لیست حق بیمه در تیر ماه سال جاری از سوی شعب این سازمان در سراسر کشور انجام شد.

زدا با بیان اینکه تعامل باشرکای اجتماعی در رسیدگی به مطالبات آنها از برنامه‌های مهم این سازمان است افزود: بدلیل تعامل با مبادی قانون‌گذاری کشور و نیاز به حمایت‌ از سوی شرکای اجتماعی و تشکل‌های کارگری، جلسات مستمر و منظم مدیران سازمان تامین اجتماعی و نمایندگان کانون کارگری، بازنشستگی و کارفرمایی در همین راستا انجام می‌شود.

معاون فنی و درآمد در پایان گفت: برای پرداخت متمرکز مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در حال برنامه‌ریزی هستیم و این امر به زودی اجرا خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار