معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: براساس توافقات انجام شده ، بخشی از بدهی‌ شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی به صورت نقدی پرداخت و مابقی آن تقسیط شده است.

بخشی از بدهی شهرداری به تامین اجتماعی نقدی پرداخت می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد حسن زدا معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به تعیین تکلیف شدن بدهی شهرداری تهران به این سازمان اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی با شهرداری‌ها و بسیاری از نهادهای عمومی و دولتی مراودات مالی دارد و این بدهی مربوط به حق بیمه کارکنان شهرداری و همچنین کارکنان وابسته به پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری است.

وی تصریح کرد: به دنبال برگزاری جلسات کارشناسی، منظم و همکاری 2 مجموعه ، بخشی از پرداخت بدهی شهرداری به تامین اجتماعی به صورت نقدی پرداخت و مابقی آن تقسیط شده است.

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: اجرای دقیق قانون و دریافت به موقع حق بیمه از مسائل مورد توجه سازمان است و با توجه به اینکه بازنشستگان و مقرری بگیران حقوق خود را بدون تاخیر از سازمان دریافت می‌کنند، کارفرمایان نیز موظفند حق بیمه کارکنان خود را در موعد قانونی بپردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
باشگاه محترم خبرنگاران جوان لطفابنویسید چرادرسازمان تامین اجتماعی هیچ کس به داد بازنشستگان ان سازمان نمی رسد؟
آخرین اخبار