سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: باید بیشتر از این کار کنیم، با حرف چیزی درست نمی شود، هفته آینده مقابل الاهلی باید خیلی بهتر بازی کنیم.

منصوریان: باید کار کنیم، با حرف چیزی درست نمی شودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از تساوی تیمش مقابل ملوان گفت: بازی خوبی بود، اما باید خیلی بهتر کار کنیم.

وی افزود: این سومین بار بود که در دقیقه 90 گلزنی کردیم و نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. با حرف زدن چیزی درست نمی شود و باید بیشتر کار کنیم. هفته آینده با الاهلی بازی داریم و باید خیلی بهتر  و آماده تر باشیم.

منصوریان ادامه داد: گل اول بازی غافلگیرمان کرد و توانستیم گل تساوی را زده و گل دوم را هم بزنیم ولی در 3 دقیقه آخر بازی آماتور بودیم و عملکرد خوبی نداشتیم.

منصوریان درمورد مصدومیت ایمان مبعلی گفت: مبعلی در تیم ما کار مهندسی را انجام می‌داد. باید کار او را بین بازیکنان مثل صادقیان و رضاوند و بوعذار تقسیم کنیم. فکر می‌کنم ایمان را یک ماه نداشته باشیم.

وی در مورد صادقیان نیز اظهار داشت: از بازی پیام رضایت دارم و وی تا جایی که جان داشت بازی کرد. صادقیان 6 ماه از بازی دور بوده و از بازی امروزش رضایت داشتم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار