دست کم 18 نفر از اعضای گروه تروریستی داعش در حملات هوایی ائتلاف بین المللی و ارتش عراق به مناطق مختلف استان انبار به هلاکت رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آلمان، منابع امنیتی و نظامی عراق روز چهارشنبه تاکید کردند: جنگنده های آمریکایی و متحدانش امروز کاروانی از خودرو های تروریست های داعش را در منطقه حصیبه الشرقی در شرق شهر الرمادی مرکز استان الانبار هدف قرار دادند. دست کم هشت عضو گروه تروریستی داعش بر اثر حمله هوایی ائتلاف کشته شدند و دو خودوری تروریست ها نیز منهدم شد.
این منابع افزودند 10 عضو دیگر گروه تروریستی داعش هم به دست ماموران پلیس عراق در منطقه حصیبه الشرقی به هلاکت رسیدند.
این افراد قصد داشتند با قایق های کوچک و از طریق رود فرات خود را به منطقه حصیبه الشرقیه برسانند، اما ماموران پلیس با شناسایی و تیراندازی به طرف قایق ها دست کم 10 نفر از آنها را کشتند.
براساس این گزارش، صهیب الراوی، استاندار انبار گفت: با تسلط گروه تروریستی داعش بر استان انبار بیشتر مناطق این استان ویران شده است و جنگنده های ائتلاف باید با تشدید حملات هوایی خود مخفیگاه های این گروه تروریستی را به طور دقیق هدف قرار دهند.
الراوی افزود: پس از تسلط  گروه تروریستی داعش بر استان انبار، این استان یک شبه به ویرانه و زندانی بزرگ برای قتل عام غیر نظامیان بی گناه، بازداشت و شکنجه آنان تبدیل شده است.
وی تاکید کرد: استان انبار فقط با اتحاد و همدلی همه گروهها، اقوام و طیف های سیاسی و حفظ آرامش و اجرای یک عملیات نظامی بزرگ، دقیق و حساب شده آزاد خواهد شد.
استاندار انبار ضمن قدردانی از نقش ائتلاف بین المللی از طریق اجرای مداوم حملات هوایی علیه مواضع و مخفیگاه های گروه تروریستی داعش در بیشتر شهرهای این استان، اظهار داشت: حملات هوایی ائتلاف بین المللی به ادامه پیشروی ارتش و نیروهای داوطلب مردمی به طرف مناطق تحت اشغال تروریست ها کمک زیادی می کند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار