سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: با وجود باخت استقلال تهران در هفته گذشته، پیروزی مقابل این تیم دشوار است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم‌های فوتبال استقلال تهران و استقلال اهواز روز جمعه ساعت 19:15 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم خواهند رفت.

سیاوش بختیاری‌زاده در آستانه مسابقه تیمش مقابل آبی‌پوشان تهرانی گفت: مقابل تیم باشخصیت و بزرگی بازی داریم. آن‌ها بازیکنان باتجربه و طرفداران میلیونی دارند اما آنچه کار ما را سخت می‌کند این است که استقلال تهران هفته گذشته مقابل ذوب آهن اصفهان شکست خورده و حالا با انگیزه فراوان به اهواز آمده است.

وی از احتمال غیبت دو بازیکن اصلی تیمش در بازی جمعه خبر داد و افزود: محمد غلامی روز شنبه از ناحیه ماهیچه پای راست و سعید قزلکچلی از ناحیه سر آسیب دیدند و اگر امروز تمرین نکنند در بازی روز جمعه حضور نخواهند داشت.

سرمربی تیم استقلال اهواز درباره شیوع بازی کردن تیمش در بازی‌های ابتدایی بیان کرد: ما 48 ساعت قبل از اولین بازی‌مان در لیگ پانزدهم تیم‌مان را بستیم؛ به همین خاطر تمام تمرکزمان اول روی گل نخوردن است.

سیاوش بختیاری‌زاده در پایان از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد و افزود: از همه بازیکنان بابت تلاش‌شان سپاسگزارم. با وجود مشکلات فراوان، همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند اما باید بپذیریم که پرویز کریمی فوق ستاره‌ها بوده و امیدوار آقای کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار