بازیکنان تیم فوتبال بانوان استقلال همچنان از دریافت مطالباتشان ناکام هستند.

ناکامی ادامه‌دار بازیکنان استقلال در دریافت مطالباتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، باشگاه استقلال تهران که قول پرداخت مطالبات معوقه‌ بازیکنان این تیم را در اوایل مردادماه داده بود همچنان در پرداخت بدهی خود به بازیکنان استقلال کوتاهی کرده است بازیکنان بانوان آبی‌پوشی همچنان در دریافت مطالباتشان ناکام هستند . از این رو معصومه غلامی سرپرست سابق تیم بانوان استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: بازیکنان بانوان باشگاه استقلال همچنان مطالبات معوقه قبل خود را از باشگاه استقلال دریافت نکرده‌اند باشگاه استقلال به بهانه‌های کمبود بودجه زمان تسویه کامل با بازیکنان را به تعویق می‌اندازد.

وی افزود : تیم فوتبال بانوان در باشگاه استقلال جایگاهی ندارد . متأسفانه جزء اولویت‌های آخر باشگاه محسوب می‌شود. متأسفانه همچنان حقمان را از باشگاه اخذ نکرده‌ایم.

غلامی افزود: بعضی از بازیکنان استقلال با باشگاه‌های مختلف کشور برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر قرارداد امضاء کرده‌اند و با پیراهن تیم دیگری در فصل هشتم به نیدان می‌روند. البته سایر بازیکنان استقلال نیز به دنبال عقد قرارداد با باشگاه جدید دیگری هستند که در طی 2روز آینده نام قطعی باشگاه جدید تهرانی مشخص می‌شود.

غلامی ادامه داد: حق و حقوق بانوان همیشه مورد اجحاف است با شرایط فعلی که در باشگاه استقلال حاکم است امیدوارم مطالبات بانوان آبی‌پوشی که به هیچ عنوان قابل مقایسه با دستمزد مردان آبی پوش نیست از سوی مسئولان باشگاه پرداخت شود. / م ه

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار