رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: در بخش جاده سه سهمیه را رکابزنان به صورت قطعی کسب کرده‌اند.

قمری: کسب سهمیه در بخش جاده حتمی استخسرو قمری در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نتایج مسابقات آسیایی اظهار داشت: عملکرد تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان بد نبود اما باید با سرپرست تیم در فرصتی مناسب مذاکراتی صورت گیرد تا نتایج و امیدواری در این رشته برای ادامه مسابقات را بررسی کنیم.

وی افزود: البته از تمام دنیا همه تیم‌های دوچرخه‌سواری حضور داشتند و آن‌ها هم برای کسب سهمیه کار کرده بودند، بنابراین نمی‌توان انتظار بالقوه‌ای داشت در هر صورت باید بررسی کرد تا متوجه شویم فرصتی مجدد خواهیم داشت و اگر امیدی نبود روی رشته پیش برنامه‌ریزی‌ها را ادامه خواهیم داد.

قمری در ادامه اظهار داشت: در رشته پیست دانشور و محمد رجب‌لو دو شانس خوب ما محسوب می‌شوند و روی تیم اسپرینت هم باید برنامه‌ریزی کرد.

وی تأکید کرد: در بخش جاده سه سهمیه را به صورت قطعی خواهیم داشت و امیدمان در این رشته به کسب مدال و کسب نتایج درخشان محرز است.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در خصوص برنامه‌های پیش روی دوچرخه‌سواران تریال خاطرنشان کرد: برای برگزاری مسابقات قهرمانی پاس تریال با توجه به این که ما مسئول مسابقات تریال آسیا بودیم، تلاش‌مان را کردیم اما با بی‌رقبتی کشورهای دیگر مصادف شدیم، زیرا برای اولین بار بود که این مسابقات اجرا می‌شد و هدف‌مان برای قوی‌تر کردن این رشته و گرفتن حامی مالی بود اما لغو شد، ولی در نیمه اول شهریور مسابقات قهرمانی کشور را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار