تیم ملی بسکتبال آمریکا با جمعی از ستارگان شاغل در NBA در رقابت‌های المپیک ریو 2016 شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت رسمی رقابت‌های المپیک ریو 2016 در گزارشی از حضور ستارگان نامی لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا NBA در رقابت‌های المپیک سال آینده خبر داد.
 
این سایت می‌نویسد علاوه بر فوق ستاره‌هایی مانند نیمار، راجر فدرر، مایکل فلپس و یوسین بولت که از قبل آمادگی خود را برای حضور در بازی‌های المپیک ریو 2016 اعلام کرده‌اند اکنون می‌توان نام بزرگ‌ترین بسکتبالیست‌های جهان را هم به این فهرست اضافه کرد.
 
اردوی آماده‌سازی تیم بسکتبال آمریکا، مدافع عنوان قهرمانی به تازگی به پایان رسیده و این تیم با ستارگان NBA به دنبال دفاع از مدال طلای المپیک خود است.
 
در حالی که پیش بینی می‌شود بازیکنانی مانند لبرون جیمز، استفان کری، کوین دورانت و جیمز هاردن در سالن بسکتبال کاریوکا آره‌نا پارک المپیک ریو بدرخشد، در پایان اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال آمریکا که با 34 بازیکن در لاس وگاس برگزار شد، یک نام جدید هم مطرح شد: کوبی برایانت.
 
کوبی برایانت 36 ساله قبلاً گفته بود که در یورو 2016 بازی نخواهد کرد، اما جری کولانجلو سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا از حضور این فوق ستاره در برزیل و وداع طلایی احتمالی او خبر داد.
 
برایانت به سرمربی تیم گفته است، دوست دارد یک بار دیگر در تیم ملی بازی کند و مدال طلا بگیرد، البته او گفته است دوست دارد خودش جایگاهی در تیم ملی به دست آورد، نه این که به او داده شود.
 
تیم ملی بسکتبال آمریکا در رقابت‌های المپیک 2008 پکن و 2012 لندن قهرمان شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار