شهردار جویبار گفت: در واقع خبر نگاران باز گو کننده مشکلات شهروندان به مسولان هستندو باید قدردان زحمات خبر نگاران باشیم .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دکترحمید بخشی با اشاره اینکه مدت 20 ماه به عنوان شهردار جویبار به شهروندان جویباری خدمات ارایه می کند افزود : طرح بهسازی وایجاد مجتمع تفریحی ساحل چپکرود، لایروبی ودیوارکشی رودخانه سیاه رود، تعمیر و تجهیز پارک و فضای سبز وآسفالت و روکش آسفالت از کارهای اجرایی زمان تصدی وی در شهرداری است .

وی همچنین خاطر نشان کرد یک مجتمع 12 هکتاری جهت ساماندهی طرح دریا شامل ساخت 50 آلاچیق مدرن ، ساخت سکوی ساحلی، ساخت 3باب واحد های تجاری بزرگ ،ساخت سوئیت های رفاعی و انتقال آب شرب وبرق ازجمله برنامه های در حال اجرا در این شهر است .

شهردا ر جویبار بیان داشت : استانداری مازندران 150 میلیون تومان کالا شامل جت اسکی ،لباس غواصی ،قایق موتوری، تجهیزات نجات و چادر جهت ساماندهی سواحل جویبار کمک کرد.

بخشی تصریح کرد : این شهرداری اقدام به پرورش گل و گیاه در وسعت 8 هزار متر کرده است که می تواند به شهر ها و استانها ی دگر صادر کند .

به گفته وی یک پارک مدرن چند منظوره برای بازی کودکان زیر 5 سال و بالای 5 سال ،محوطه اسکیت و امکانات ویژه دیگر در حال اجراست

شهردار جویبار با اشاره به اینکه 12 میلیارد و 700 میلیون ریال از اعتبارات دولتی و تملک دارایی به شهرداری جویبار اختصاص داده شد گفت: 73 درصد از این اعتبارات جذب شد .

برچسب ها: ایجاد ، ساماندهی ، طرح ، جویبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.