رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت : سارقان وسایل داخل خودرو به 11 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ" ستار خسروي" اظهار داشت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت از داخل خودروهاي آنها به روش تخريب در و شيشه خودرو موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت: تحقيقات كارآگاهان ادامه داشت تا اينكه ماموران واحد گشت يكي از كلانتري هاي فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان حين گشت زني در سطح شهر به دو نفر كه در حال پرسه زدن در كنار خودروهاي شهروندان بودند مشكوك و آنها را دستگير مي كنند.

وي افزود:پس از دستگيري متهمان تحقيقات ويژه از طريق پليس آگاهي در خصوص اين افراد انجام كه مشخص شد يكي از آنها داراي هشت فقره سابقه كيفري و ديگري نيز 11 فقره سابقه كيفري است.

سرهنگ خسروي با اشاره به اعتياد شديد متهمان تصريح كرد: پس از جمع آوري مدارك و دلايل و مستندات لازم سرانجام متهمان لب به اعتراف باز كرده و عنوان داشتند پس از آزادي از زندان با يكديگر قرار گذاشته و روزانه يك تا دو خودرو را مورد سرقت قرار مي دادند و با فروش اموال مسروقه مواد مخدر مصرفي خود را تامين مي كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه دو نفر ديگر از همدستان سارقان نيز شناسايي و در مخفيگاهشان دستگير شدند گفت: تمامي متهمان دستگير شده به دليل اعتياد به مواد مخدر از سوي خانواده هايشان طرد شده بودند.

وي خاطر نشان كرد: با اعتراف صريح متهمان محل هاي وقوع سرقت بازسازي و در اين زمينه 143 نفر از مالباختگان شناسايي شدند كه با تنظيم شكايت متهمان با پرونده تشكيل شده برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند. 


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، داخل ، خودرو ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.