دو نفر كه اقدام به سرقت از داخل خودروي شهروندان مي كردند دستگير و به 43 فقره سرقت اعتراف كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، در پي سرقت داخل خودرو در منطقه شرق اصفهان و شكايت يكي از شهروندان به پليس آگاهي استان موضوع در دستور كار پايگاه شرق اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ خسروی افزود: در اين زمينه كاراگاهان دست به كار شده و با انجام تحقيقات گسترده و راه اندازي گشت هاي ويژه نامحسوس و بكارگيري اقدامات ويژه و تخصصي پليسي سرانجام هويت فردي كه اقدام به اين سرقت كرده بود را شناسايي كردند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با شناسايي هويت متهم ماموران با هماهنگي مقام قضايي اين فرد را در عملياتي غافلگيرانه دستگير و به منظور تحقيقات بيشتر به پايگاه انتظامي منتقل كردند.

سرهنگ خسروي عنوان داشت: سارق كه از متهمان سابقه دار است در تحقيقات صورت گرفته با اعتراف به بزه انتسابي به 43 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كرد.

سرهنگ خسروي با بيان اينكه متهم در اعترافات خود عنوان داشت خودروهايي كه فاقد تجهيزات ايمني بودند را مورد سرقت قرار مي داده است به شهروندان توصيه كرد: وسايل نقليه خود را به تجهيزات ايمني همچون دزد گير ، قفل فرمان، سوئيچ مخفي و ... مجهز كرده و از پارك كردن خودرو در مكان هاي خلوت و نا ايمن خودداري كنند.  

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.