رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور به تشریح آخرین وضعیت راههای مواصلاتی کشور پرداخت.

ترافیک نیمه سنگین در یک صبح روز تعطیل/ گرد و غبار و کاهش دید در محور نهبندانسرهنگ حمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک کشور در  گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت راههای کشور اظهار داشت: برابر آخرین گزارشات دریافتی در محور کرج-چالوس از ميدان امير كبير تا كيلومتر 6 ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.


وی در ادامه افزود: بر همین اساس در استان هاي گيلان و مازندران بارش باران گزارش شده و در سایر راهها و محور مواصلاتی کشور وضعیت جوی عادی و روان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پایان عنوان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین از جمله كاميون و كاميونت در محور کرج-چالوس ممنوع است.

*ترافیک نیمه سنگین در محور کرج- قزوین در محدوده پل فردیس

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک کشور در  گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین وضعیت راههای کشور اظهار داشت: برابر آخرین گزارشات دریافتی در محور کرج-چالوس از ابتدای محور تا محدود آدران، محور هراز محدوده تونل تکاور 2 و محور کرج- قزوین در محدوده پل فردیس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در استان خراسان جنوبی محور نهبندان گرد و غبار و کاهش دید گزارش شده و در سایر راهها و محور مواصلاتی کشور وضعیت جوی عادی و روان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی در پایان عنوان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین در محور کرج-چالوس ممنوع است.

ضمن آنکه از ساعت 14 امروز تا ساعت 1 یک بامداد فردا شنبه محور کرج-چالوس از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 5:30بعد از ظهر تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری مرزن آباد در محدوده دزد بن به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار