با پایان نگارش فیلمنامه «زن‌ها خاموش نیستن!» به نویسندگی وکارگردانی فرید ولی‌زاده و تهیه‌کنندگی موسسه فوژان فیلم، پیش تولید این فیلم از هفته آغاز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل ازفوژان روایط عمومی پروژه‌: فیلمنامه «زن ها خاموش نیستن!»  بر اساس روایتی رئال باموضوع اجتماعی با پرداخت جدید و متفاوتی به حقوق زنان درجامعه می‌پردازد  و در حال حاضربازنویسی فیلمنامه نیز با برسی کارشناسان حقوقی به پایان رسیده  تا ازهقته آینده  پیش تولید این بطور رسمی آغاز گردد.

همچنین در پروژه «زن ها خاموش نیستن»: بجز عوامل فیلم که همگی از چهره‌های  شناخته شده سینما خواهند بود. اکثر بازیگران ترکیبی از چهره‌های جدید خواهند بود همچنین  این فیلم بعد از فیلم های بلند  ویدیویی «کمپ» و کارگردانی مشترک «تنها‌تر از من» ،سومین تجربه فیلمسازی این بازیگر در مقام کارگردانی و اولین تجربه  سینمایی فرید ولی‌زاده  در  مقام کارگردان است.

فرید ولی‌زاده در این خصوص عنوان کرد: بخاطر شرایط خاص موضوع فیلمنامه و باورپذیر‌ی و تاثیر بر مخاطب، بازیگران این فیلم بخصوص بازیگر نفش اصلی از بین چهره‌های جدید انتخاب خواهند شد تا از تکرارشخصیت در ساخت اینگونه ژانر پرهیز شود و امیدواریم بتوانیم این فیلم را به جشنواره فجر امسال برسانیم. همچنین مو ضوع فیلمنامه برعکس اکثر فیلم‌های ساخته شده در ژانر اجتماعی درمورد زن ایرانی که شخصیتش را آسیب پذیر نشان داده اند روایت می‌شود.  

تا کنون حضور محسن ملکی بعنوان طراح گریم، آرش صادقی بعنوان عکاس ‌،محمد راستگو بعنوان مدیر تولید این پروژه، مسجل  گشته است و در هفته‌های آینده سایر عوامل نیز به گروه ساخت اضافه خواهند شد.

لازم بذکر است: بازی در «خون بازی» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد و محسن عبدالدهاب 2-«خاک آشنا‌» به کارگردانی بهمن فرمان آرا «شام عروسی» ابراهیم وحید زاده 4- «غبار عشق» حسینعلی لیالستانی 5- «آینه های روبرو» حسین قاسمی جامی 6- «باهم تا سپیدی» به تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری 7- «فوتبالی‌ها»،عباس خواجوند 8- «تنهاتر از من»، عباس خواجوند 9- «پنجره»عباس خواجوند 10- «پیچ فرعی» کیانوش اسلامی 11- «وام عسل» به کارگردانی مهدی گلستانیان 12-«نت فالش»،«نت توهم»،«هارمونی مرگ» سه گانه شایان عبدالوهاب و نویسندگی  فیلمنامه‌های‌: 1- مگس 2- نعل وارونه 3- وام عسل و تهیه‌کنندگی چندین فیلم برای سازمان ملل و ورازت بهداشت و صدا وسیما  از فعالیت‌های این سینماگر است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
رضا
۱۷:۲۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
سلام از اینکه فیلمی راجع به حقوق زنان ساخته می شود خوشخالم
United States of America
سعید
۱۷:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
درود بر شما و همکاران
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۴:۵۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
با آرزوی موفقیت برای این هنرمند عزیز کشورمان و سار جوانان